Bliskość… by zrozumieć
Bliskość klientów i zrozumienie
ich potrzeb są zasadą przewodnią we wszystkim
co robimy. Wszyscy mamy obowiązek i chęć by słuchać, pomagać i odpowiadać na potrzeby naszych klientów.
Ale bliskość dotyczy również naszych relacji, pomiędzy pracownikami. Cenimy sobie otwartość i uczciwość, by rozumieć, co nas motywuje
i napędza - zarówno indywidualnie, jak i jako firma.
Dzięki bliskości możemy stworzyć kulturę "my„.
W Coloplast - gdzie słuchamy się nawzajem robimy to, co możemy aby i nasze życie było łatwiejsze.
Pasja… by być lepszym od innych
Dokonywanie prawdziwej różnicy w życiu ludzi, którzy
korzystają z naszych produktów jest naszą największą nagrodą. Musimy być skłonni zrobić dodatkowy krok. Nasza pasja by zmieniać na lepsze - jednoczy nas i wyróżnia na tle konkurencji.
Pasja skłania nas do znalezienia nowych sposobów, na robienie jeszcze lepszych rzeczy. To inspiruje nas do szybkiego wprowadzania najlepszych pomysłów na rynek.
Nasz pasja jest nam niezbędna do tworzenia inspirującego i pełnego wyzwań miejsca pracy, w którym przyjemnie odkrywa się każdy dzień na nowo.
Szacunek i odpowiedzialność… by być z nimi w zgodzie.
Szacunek dla siebie i otaczającego nas świata, zawsze znajdą się w centrum kultury Coloplast.
Jako ludzie jesteśmy odpowiedzialni za nasze decyzje i działania. Jako lider na naszym rynku, traktujemy poważnie naszą odpowiedzialność, okazując szacunek dla środowiska, społeczeństwa i zagadnień etycznych we wszystkim, co robimy.